31 10 23 speakers

Luca Goaten
Content Strategist z BBC Studios a Emerging Leaders Committee Member at IAA UK
BBC Studio
Luca je obsahový stratég pro oceněné content studio BBC a BBC StoryWorks. Staví na stoleté tradici BBC jako nejdůvěryhodnějšího světového vypravěče a vytváří multiplatformní příběhy pro značky, které ovlivňují a inspirují lidi po celém světě.

Nico Sarti
Vice President of Global Creative Strategy
Condé Nast
Nico má 20 let zkušeností jako konzultant v oblasti strategie a je všestranným Idea Makerem, který pracoval pro významné vydavatelské skupiny, jako je The Economist, POLITICO a nyní pro Condé Nast. Pohání ho neutuchající vášeň pro spolupráci, roste po boku talentovaných a inovativních osobností a neustále hledá nové příležitosti k učení se a růstu.

Monika Szeroczynska-Nesta
Female Content Expert & Lifestyle Media Consultant
Monika je expertkou na obsah pro ženy a mediální konzultantka v oblasti životního stylu s více než patnáctiletou praxí v místních i mezinárodních médiích. Během své kariéry řídila produktové portfolio společnosti Burda International CZ (ELLE, MARIANNE, MARIE CLAIRE a JOY). Monika je známá svou klíčovou rolí při transformaci tradičních časopisů v moderní multiplatformní mediální značky a při rozvoji ekosystémů značek, zejména prostřednictvím eventů.

Andy Sitta
Head of Seznam Brand Studio
Seznam.cz
Marketing studoval v Anglii a Austrálii, zkušenosti pak sbíral v Londýně. Dnes čeří vody nativní reklamy a řídí jedno z nejlepších brand studií na světě. Andyho misí je dokázat, že i reklama se dá dělat tak, aby lidi neštvala a zároveň přinášela výsledky. Za tyto aktivity sbírá ceny doma i v zahraničí. V roce 2023 získal titul Native Advertising Marketer of the Year.

Jiří Peroutka
Board member
dm
Do společnosti dm nastoupil v květnu 2011 a postupně prošel odděleními controllingu, personálního rozvoje a reklamy. Od roku 2016 působí jako manažer komunikace zastřešující marketingové aktivity, včetně interní i externí komunikace a zastupuje společnost v komunikaci s médii. Podílí se na přípravě CSR aktivit, působí jak na národní, tak mezinárodní úrovni společnosti dm.

Tomáš Ric
Founder
Pigmentarium
Zakladatel a kreativní ředitel mezinárodní parfumerské značky Pigmentarium. Vedle vedení vlastní společnosti a budování značky dokončuje doktorský titul, publikuje v ekonomických magazínech a jako konzultant se podílí na brand buildingových strategiích mikro a malých kreativních značek.

Martin Paukrt
Co-Founder
Brandary
Martin Paukrt je fanoušek marketingu, Lega a tenisek. Od roku 2011 pracoval v agenturách na pozicích okolo sociálních sítí. V agentuře Peppermint se vypracoval na pozici Social Media Director. V roce 2017 přešel na klientskou stranu a řídil sociální sítě a influencer marketing ve Footshopu a poté se v roce 2020 posunul na pozici Global brand manager. Od konce roku 2021 působí jako CMO v Drivetu.

Václav Sochor
vedoucí komunikace a předseda správní rady Nadace Tipsport
Tipsport
Vede komunikaci skupiny Tipsport a je předsedou správní rady její nadace. V letech 2014-16 byl konzultantem a tiskovým mluvčím PR agentury Bison & Rose, odkud přišel z pozice publishera B2B titulů a šéfredaktora týdeníku Marketing&Media ve vydavatelství Economia. 12 let pracoval v české redakci BBC v Londýně a v Praze. Byl šéfredaktorem zpravodajské stanice Českého rozhlasu Rádio Česko. Vedl týdeník Strategie. Na Karlově univerzitě vystudoval politologii.

Tomáš Jindříšek
Managing Partner
DFMG
Tomáš Jindříšek je Managing Partner skupin agentur Digital First Marketing Group (DFMG). V roce 2012 spoluzaložil agenturu Dark Side a.s., která je nyní spolu s největší moravskou digitální agenturu PRIA a PR agenturou Insighters součástí holdingu DFMG. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy.

Patrik Schober
CEO
PRAM Consulting
Vystudoval mezinárodní vztahy a sociální komunikaci. Během studií absolvoval stáže na Holmes College v Sydney a University of California Irvine. Svou kariéru začal ve společnosti Computer Press. Zakladatel a ředitel PRAM Consulting, předseda výkonné rady Asociace public relations. V letech 2017 – 2018 byl předsedou představenstva WORLDCOM Public Relations Group. V roce 2018 byl oceněn českým PR Klubem jako Osobnost Public Relations. V posledních pěti letech přináší do ČR nové trendy v PR prostřednictvím projektu PR Brunch.

Erika Eliášová
Founder
Erika Fashion
Podnikatelka a zakladatelka ErikaFashion začala s online prodejem oblečení před deseti lety přes Facebook. Nyní má úspěšný e-shop Erika Fashion a roční obrat přes 100 milionů korun.Na svém Instagramu a TikToku, který sleduje přes 130 tisíc lidí, sdílí rady ohledně podnikání, osobního rozvoje a marketingu.

Čestmír Strakatý
Moderátor a podcaster
#cestmirpodcast
Novinář, dramaturg, producent, podcaster a influencer. Začínal v ČT24 jako redaktor a později editor zpráv ČT24, od r. 2018 působil v Reflexu, kde moderoval a editoval rozhovorový formát Prostor X. Reflex po pěti letech opustil, aby se mohl věnovat vlastnímu formátu ČESTMÍR, kde vydává rozhovory na platformě HeroHero.

Petr Mára
Freelancer
Podcaster, youtuber, influencer a technologický evangelista. Zaměřuje se především na technologické novinky, biohacking, zdraví a produkty firmy Apple. Kromě toho radí firmám a podnikatelům s využíváním technologií, efektivitou a produktivitou. Je jedním z autorů úspěšného podcastu Středověk.

Jakub Schröder
PR Manager
OKTAGON MMA
Po vystudování žurnalistiky a více než 5 letech zkušeností v marketingu finanční společnosti cítil, že potřebuje novou výzvu. Jelikož odmala sám aktivně sportoval, OKTAGON byl velmi lákavou výzvou. V současné době vede PR oddělení s přesahem do všech zemí, ve kterých organizace působí.