31 10 23 Program
Ranní blok
8:30 REGISTRACE
Doors open, registrace účastníků konference do 9:00
9:10 Úvodní slovo, představení partnerů a keynote speech: It’s time to change the narrative
Úvodní slovo Kateřiny Borovanské, CEO F major (Fénix Awards, Fénix Média, Fiat Lux Art, FREYA)
9:45 Anticipation Strategy: Crafting Stories, Growing Audiences (EN)

Speaker
Nico Sarti
Vice President of Global Creative Strategy
Condé Nast
Summary
TBA
10:20 Empowering the Narrative:
Insights for Marketers from Female-Centric Lifestyle Media Brands (EN)

Speaker
Monika Szeroczynska-Nesta
Female Content Expert & Lifestyle Media Consultant
Summary
Vezměte půvab lifestylových časopisů, jako jsou ELLE a Marianne; tyto časopisy vytvářejí příběhy, které přesahují pouhé předávání informací, vytvářejí zážitky, které se čtenáři rezonují na osobní úrovni a zároveň splňují nejvyšší standardy vizuální estetiky. Pojďme se podívat na to, co se mohou content marketéři naučit z jejich jedinečných strategií, jak zaujmout ženské publikum.
Dopolední blok
10:45 Kniha Od public relations k leadershipu

Speaker
Patrik Schober
CEO
PRAM consulting
Summary
Pandemie, válka, klimatické změny a rostoucí tempo přinesly lídrům nové výzvy. Pozměnily také očekávání, jak musí lídři komunikovat. Kniha Od public relations k leadershipu pomáhá lídrům komunikovat správným způsobem ve správný čas. Každá kapitola se zabývá jednou otázkou, která připravuje lídry na budoucí výzvy. Svět se mění a komunikace vedoucích pracovníků se musí měnit s ním.
11:05 COFFEE BREAK
11:30 - 12:30 Panelová diskuse - Future trend
Speakers
Petr Mára, Čestmír Strakatý, Erika Eliášová
& Pavlína Louženská (Holky z marketingu)
moderuje: Kateřina Borovanská
Summary
Připravili jsme pro vás exkluzivní panel, kterého se zúčastní top lídři českého internetového prostoru. Zajímají vás trendy budoucnosti? Chcete nahlédnout pod pokličku toho, jak být úspěšní v online světě? Máte chuť vědět, jak své produkty prodávají a prezentují ti nejlepší influenceři a podcasteři v Česku? Know-how těch nejlepších v unikátním panelu The Future Trend. Petr Mára, Čestmír Strakatý, Erika Eliášová, Pavlína Louženská, moderuje Kateřina Borovanská.
12:30 LUNCHTIME
Odpolední blok
13:30 IKEA: Jak využít sílu brandu na podporu obětí domácího násilí

Speaker
Marek Vomočil
PR manager
IKEA
Summary
IKEA již třetím rokem v rámci projektu „Za bezpečný domov“ bojuje proti domácímu násilí. Cílem projektu je upozornit na problematiku domácího násilí, změnit právní ochranu obětí, zaměřit se na přímou pomoc skrze partnerství s Koalicí NeNa a inspirovat ostatní firmy k ochraně vlastních zaměstnanců. Momentum pro spuštění komunikace byl rostoucí počet incidentů v době panujících pandemických opatření.
13:50 Mediální fenomén Czechcrunch

Speaker
Michal Ptáček
CEO & Founder
CzechCrunch
Summary
S CzechCrunchem má jeden cíl - udělat z něj hlavní zdroj informací na českém internetu.
Jak se takový projekt buduje, jaká jsou jeho úskalí, jaké technologie používá, kolik to celé stojí, proč je to celé tak baví, proč si myslí, že média jsou skvělý byznys a jak je možné se z CC stal v relativně krátké době takový mediální fenomén? Nejen na tato témata se zaměří ve své prezentaci.
14:30 dm jako lovebrand

Speaker
Jiří Peroutka
Board member
dm
Summary
Manažer by řekl: „To jsme udělali dobře.“
Podnikatel řekne: „To jsme udělali dobře, ale takhle to dál nejde.“
Jaké prvky filozofie stojí za #dmlovebrand?
Co je to firemní kultura dialogu?
Jaký vliv má na spolupracovníky?
Jaký vliv má na zákazníky a komunikaci?
Bude i v budoucnu stát ve středu zájmu člověk?
Má šanci obstát rovný přístup ke všem spolupracovníkům?
Je správný time to change the narrative?
15:00 Pigmentarium: Otevření cesty pro české parfumérské značky

Speaker
Tomáš Ric
Founder
Pigmentarium
Summary
V roce 2018 působilo uvedení prvního českého niche parfému a spolu s ním i nové nezávislé parfumérské značky Pigmentarium jako zjevení. Její promyšlený a úspěšný rozvoj záhy dokázal oslovit náročné zahraniční trhy a vytvořil tím cestu mnoha následovníků. Co stálo za úspěšným vytvořením zcela nového brandu, který propojil lokální kreativce, umělce i špičkové řemeslníky a dokázal zasáhnout mezinárodní publikum v tak konkurenčně exponovaném a exkluzivním prostředí?
15:25 Seznam Brand Studio: Jak tvořit světové kampaně za české rozpočty

Speaker
Andy Sitta
Head of Seznam Brand Studio
Seznam.cz
Summary
Když nemáte milionový rozpočet, musíte vytáhnout z rukávu pořádnou porci kreativity a trochu marketingového umu. Taky pomáhá, když máte za zády největší mediální dům v Česku. Andy vás nechá nahlédnout pod pokličku tvorby vítězných kampaní a ukáže, jak s pomocí dětské imaginace a kapky umělé inteligence s týmem tvořili kampaň pro značku Renault. Na konci se také dozvíte, jestli nás marketéry umělá inteligence v blízké budoucnosti nahradí.
15:50 COFFEE BREAK
Podvečerní blok
16:15 K čemu je hazardu dobro: změna vnímání značky i firemní kultury prostřednictvím komunikace neziskových aktivit

Speaker
Václav Sochor
vedoucí komunikace a předseda správní rady Nadace Tipsport
Tipsport
Summary
Tipsport podniká v oboru, který není všemi vnímán pozitivně, což má celou řadu důsledků pro jeho podnikání. Firma si to uvědomuje a do neziskových i preventivních aktivit dnes investuje téměř miliardu korun ročně a je v tomto ohledu jednou z největších v zemi. Aktivní komunikace těchto aktivit ale Tipsport zároveň zásadním způsobem mění zevnitř a má pozitivní dopad na motivaci zaměstnanců, nábor i hospodářský výsledek.
16:40 Brandary: budoucnost ve firemním merchandisingu

Speaker
Martin Paukrt
Co-Founder
Brandary
Summary
Jakou předpovídáme budoucnost firemního merchadisingu a jaké jsou aktuální trendy?
Kam se posunul svět firemního merche od klíčenek a USB disků?
A proč je důležité přemýšlet nad vlastním firemním merchem
Odpovědi se dozvíte v mojí prezentaci.
17:05 Datověobsahový projekt Index prosperity a ti druzí

Speaker
Tomáš Jindříšek
Managing Partner
DFMG
Summary
Mimo úzkou marketingovou bublinu je komunikace stále vnímaná pouze jako reklama nebo PR. Tomáš vám ukáže, že v době dat, AI a udržitelnosti se dá vše dělat úplně jinak. DFMG vytvořila Index prosperity - cenami a uznáním ověnčený projekt realizovaný pro a s Českou spořitelnou. Jak je možné, že z něj citují desítky hlavních médií a odvolávají se na něj klíčoví byznysmeni a byznysmenky, a dokonce i premiér? Uvidíte využití datové žurnalistky, tvorbu odborného obsahu a PR jako nejlepší nástroje na budování značky.
17:30 Stealing Fire: What Brands Can Learn from the Ancient Greeks

Speaker
Luca Goaten
Content Strategist a Emerging Leaders Committee Member at IAA UK
BBC Studios
Summary
Obsah je o jedné věci: vyprávění příběhů. Jak můžeme vytvářet přesvědčivé a smysluplné příběhy, které budou mít u publika ohlas? Pojďme se poučit do světa starých Řeků a jejich příběhů, které inspirovaly celé generace a obstály ve zkoušce času.
Připojte se k produkční společnosti BBC Studios, která stojí za seriály Modrá planeta a Panorama, a jejímu 100letému dědictví v oblasti vyprávění příběhů a naučte se, jak vyprávět oceňované a působivé příběhy v moderním kontextu.
Prozkoumáme, jaká síla vyprávění spočívá v usměrňování lidských emocí, a odhalíme, jak lze dosáhnout rovnováhy mezi cíli značky a zájmy publika, což značkám umožní vytvářet příběhy, které zanechají trvalý dojem.
17:55 Fenomén Oktagon MMA

Speaker
Jakub Schröder
PR manažer
OKTAGON MMA
Summary
Oktagon není sportovní, ale příběhovou organizací. Na každém z nás je něco zajímavého, záleží jen na tom, jak my sami to uchopíme. Storytelling je součástí každé učebnice marketingu, ale málokdo to doopravdy dělá. O našich příbězích si lidé povídají mezi sebou a dokáží se ztotožnit s našimi hrdiny. I proto je berou za své a nejsou tak jen našimi fanoušky, ale tvoří s námi komunitu. My sami jim jdeme naproti a hrdiny jim přibližujeme co nejvíc v rámci naší videotvorby (jedna z největších videoprodukcí v Československu) i osobních setkání.
18:20 AFTER COCKTAIL
31 10 23 tickets
very early birds | vyprodáno
66 % sleva oproti full price
Možnost nákupu 14. 8. – 24. 8. 2023
– Celodenní vstup a catering po celý den konference + překvapení pro hosty
– Přístup k veškerým přednáškám speakerů a jejich online archiv
– Certifikát pro účastníky akce po splnění podmínek pro jeho získání
early birds | 4 900 CZK + DPH - vyprodáno
44 % sleva oproti full price
Možnost nákupu 25. 8. – 4. 9. 2023
– Celodenní vstup a catering po celý den konference + překvapení pro hosty
– Přístup k veškerým přednáškám speakerů a jejich online archiv
– Certifikát pro účastníky akce po splnění podmínek pro jeho získání
full price | 8 999 CZK + DPH
Možnost nákupu 5. 9. 2023 – 29. 10. 2023
– Celodenní vstup a catering po celý den konference + překvapení pro hosty
– Přístup k veškerým přednáškám speakerů a jejich online archiv
– Certifikát pro účastníky akce po splnění podmínek pro jeho získání
student | 1 500 CZK + DPH
83 % sleva oproti full price
Možnost nákupu 14. 8. – 29. 10. 2023
– Získej motivaci a setkání se seniorními lidmi z oboru. Přijď zjistit, co by tě bavilo, na co se chceš ve své praxi zaměřit a získej svůj certifikát v oblasti brandu a content marketingu
– Celodenní vstup a catering po celý den konference + překvapení pro hosty
– Přístup k veškerým přednáškám speakerů a jejich online archiv
– Certifikát pro účastníky akce po splnění podmínek pro jeho získání
VIP | 12 999 CZK + DPH
Možnost nákupu od 24. 8 2023
TBA